Valentines Day

Alla ♥ dag och själv för första gången på 4 år! Känns ganska så bra, men samtidigt väldigt ensamt.
Firade denna dag med underbara vänner, vad skulle jag göra utan dom? Vänner är det underbaraste och mest dyrbaraste man har, man ska vara rädd om de vänner man har.

Ska iaf flytta innan den sista Februari, byter äntligen upp mig till en 2:a! Så skönt med ett sovrum och riktigt stort kök! :) Känns som om detta år, 2011, kommer att bli ett bra år. fast, det blir det man gör det till !
Packar och packar här hemma, ser ut som ett bombnedslag! Jag har börjat från alla håll! usch, ser inte fram emot att bubba och bära alla kartonger... OCH MÖBLEEER! Tur att man har så underbara vänner som ställer upp och hjälper till :)

Usch, ja, man saknar verkligen att ha någon, unnar alla som har en partner, är faktiskt avis.

Jag försöker träffa andra men det är inte så lätt, har försökt att tänka bort dig på alla sätt,
Jag vill ha dig nu som jag hade dig förut



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0