You Rock My World!

Vänner, mina vänner, mina älskade vänner gör mitt liv värt att leva, värt att gå igenom saker man inte ska vara tvungen att gå igenom, ändå finns dom där, i vått och torrt. När man mår som sämst, finns dom där, dom ser en vara arg, gråta, skratta och lida. Men dom finns där, dom lägger handen på axeln och säger vänliga saker, ger en kärleksfull kram, säger fina och underbara ord som lyfter upp en. Mina vänner finns mig varmt om hjärtat, där ska dom stanna, för alltid. Alla mina vänner har olika personligheter, var och en av dom gör mig glad på sitt eget sätt, på ett sätt som bara dom kan. För att visa all uppskattning jag känner för dem skulle jag vilja ge dom flera miljoner, miljoner av pengar, blommor, kläder, resor, kärlekar... ni förstår min poäng. Önskar jag kunde ge dom allt det jag vill ha, ett perfekt liv med massor utan kärlek.

Skulle någon fråga mig vem jag håller av mest skulle jag inte kunna välja, alla är så underbara, jag skulle rabbla upp hela jävla bunten! Och vet ni vad, skulle en vän bli arg eller bete sig knasigt åt så är det precis det vänner är till för, man ska kunna tjata och gnata på varandra, det är de som är vänskap. När man förstår varandra
 - och älskar dom för precis så som dom är!

Ta hand om dina vänner, för det är dom som finns där för dig, när du behöver det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0