Work!

Jobba igen, gör inget annat än jobbar! Men de ger pengar i slutändan eller hur? :) och pengar betyder att man kan göra saker, roliga saker :)
Igår var dock ingen rolig dag på jobbet, blev slagen ett X antal gånger, har ett jättefint blåmärke på vänster underarm,, kände hur jag var påväg att slå tillbaka, men de hade inte gjort saken bättre genom att sjunka till hans nivå..

Idag ska jag till underbara Hagbacken och jobba :D längtar redan dit! Ett kvällspass med super goa jobbarkompisar väntar mig! Jobbar bara 3 dagar till och sen får jag ledig helg, hur underbart är inte de!?
Antar att jag inte kommer ligga i sängen och veggla och glo.. ;)

Off To Work!




Kommentarer
Postat av: Novembersara ° det lilla extra.

Snygging!

2010-11-10 @ 00:00:03
URL: http://novembersara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0