Whats up!?

jo de ska jag tala om.. jag har en sån jävla mensvärk! de är som att mina äggstockar sitter med ishackor där inne och är påväg att ta sig ut.. känns även som att en armé har krigsövning där inne,, med bomber och granater! usch.. tur att man bara har detta 1 gång i månaden och förhoppningsvis slipper detta när man fyller 50.. ett tag kvar, men jag är en bra bit på vägen!!! eller inte...

Kanske är dax att stänga ner datorn och försöka sova, upp och jobba imårrn igen, sen är jag ledig på lördag iaf :) och sen blire massa jobb igen! men de är iof bra, får in lite money,, dax att köpa julklappar snart också.. vad ska man hitta på detta år? julklappsspelet är ett måste iaf! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0