Wedding!

Om några dagar, den 10/10-10 Gifter sig en av mina barndomskompisar! Åh är så glad för hennes skull :D Är så glad att någon har lyckan med sig att lyckas här i livet! unnar henne varje minut av lycka.
Önskar jag kunde ha samma tur med kärleken, okey, kanske inte gifta mig precis just nu, men att hitta någon som känner lika för mig som jag för honom, åh, de skulle vara underbart att få känna kärleken igen, känna sig kär, galen och lycklig! Jag antar att jag kommer att få känna samma känsla en vacker dag, och åh vad jag längtar till den dagen!

Känns som att alla runtomkring en skaffar sig en partner, själv så har man bara oturen att hitta karlar som fegar ur,, vågar inte chansa helt enkelt.. nej, jag ska tydligen vara singel! trivs iof ganska så bra som de, men jag saknar närheten så oerhört mkt.. men som mamma säger, man kommer inte hitta någon förens man slutar leta efter den! så det är väl dags att ge upp hoppet för min del..

// Nadia

Kommentarer
Postat av: Ghostsinmycloset

Försök dig på flätan så får vi se hur det går :D puss kusin

2010-10-03 @ 23:53:02
URL: http://ghostsinmycloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0