Varma sköna säng!

Flyttade datorn till sängen, orkade inte sitta upp längre! Så varför inte ta med sig sin partner ner under täcket och skriva lite? ;D vi har ändå vart gifta i snart 2 år, tiden går otroligt fort må jag säga haha.
Skrattar än åt Koffe, åh han är så rolig, de är såklart alla mina vänner, men koffe har de där lilla extra! ;D

Har så mkt att göra i mitt liv nu, de är så sjukt mkt att stå i! men de mesta av det ser jag verkligen fram emot, fredag, lördag, söndag, ja, hela denna helg är uppbokad för massa roliga saker! åh vill ha fredag redan nu!
En av mina barndomskompisar gifter sig på söndag, 10/10-10 kl 14! Längtar så sjukt mkt dit! vet inte vad jag ska ha på mig heller, måste till Kupolen och kolla på torsdag, får inte åka hem utan att ha köpt en snygg klänning som jag ha på mig på söndag! får INTE åka hem innan! icke sa nicke!

Blev av att jobba imårrn också, så nu äre 3:dje dagen jag jobbar på rad, blir antagligen en 4 också.. tur att de inte blev som sist jag gjorde massa dagar, 8 på rad.. de va drygt.. men de va duktigt med pengar iaf ^^

Nej, kanske dax att stänga ner och besöka John Blund en sväng innan morgonen är här igen! Sov så gott och dröm så sött :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0