Underbara kväll!

Underbara kväll! Äntligen är du här! vaknade vid 12 idag, sov hos mamma så fick inte sova längre än så.. men jag förstår henne, hon ville plocka och städa, så då fick hon väl göra de. Va även världens ängel och hjälpte till att sortera massa papper :) känner mig som världens hjälpsammaste unge haha ;)

Måste få mamma att vilja publicera sina dikter! hon har över 200! alla är så otroligt bra på sitt eget vis, alla kan relatera var och en av dikterna till sitt eget liv, ja, de är något som verkligen alla borde ta del av! Så.. jag övertalade mamma att skaffa en blogg eftersom hon anser sig inte ha tillräckligt med tid för att sitta och designa en bok.. så mamma får helt enkelt börja blogga med sina dikter! Det kan alltid vara en början, eller hur?

Har precis kommit hem från Dilsa, drack lite te och mådde lite allmänt illa.. skulle aldrig ha klämt den där pizzan med mamma =/ hade klarat mig fiiiinfiint utan den haha. Men så är det väl hela tiden, man ångrar sig efter att man ha fattat ett beslut och gått igenom de! Slagit ner röven i soffan och slagit på lite bra musik! Dax att varva ner för att varva upp inför jobbet imårrn.. suck.. önskar jag va riktigt snuuskigt RIK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0