Träffade Bingo Rimér

Hade förfest hos Josefine med Bella, Lina, Erica och Johanna innan det bar av till Falun för att mingla med Bingo Rimér på Etage! Vi fick dessutom en bok som han skrivit, kanske ska ta och börja läsa lite ur den :) 
kan erkänna att jag faktiskt har lite minnesluckor den kvällen =/ inte bra Nadia, INTE BRA! 
Hade iaf en underbar natt ;D haha.. skämt och sido..

Dansade loss med mina tjejer och Koffe såklart! Tog kort med Bingo, gruppbild och en med bara han och mig, inte den vackraste.. men den får duga :) Han verkade vara en trevlig typ, vad jag såg och hörde av honom igår iaf :P

Trött som attans! Har kollat på film med Bästaste kusinen Fia ikväll :) Pratat av oss lite av allt möjligt, riktigt trevligt, måste göras om :) med lite tacos och gott att dricka till ;)

Nu blire sängen för att sova en timme och sen hämta mamma från "hela huset gungar" jösses.. kommer sova som en griiiis inatt! NATTI NATTI


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0