Tjejkväll!

Jobbat häcken av mig idag! fast, de har gått super bra :) Känner att det är lite mkt i livet just nu, hur ska man hinna med? Efter jobbet åkte jag hem till farmor och farfar för att äta lite mat och gratta dom, dom firar nämligen 50 år som gifta :D pappa hade nämnt fel datum, de va tydligen nästa vecka, menmen, bättre tidigt än aldrig ;)
Fick till och med mat med mig hem :) alltid uppskattat haha lilla farmor ^^

Imårrn blir det en tjejkväll med mamma och lillasyster, äta lite gott och ha superskoj! har inte träffats alla 3 på väldigt länge så de ser jag verkligen fram emot :) fläskfilé med gorgonsola sås och bandpasta, hur göttans lät inte de!? fast innan de blir mat så ska jag med Jossie till falun och härja lite :)

Sov så gott alla trötta filurer!


Kommentarer
Postat av: Josefine

Falun med mig gillas mycket honey! :) <3

2010-10-19 @ 23:21:49
URL: http://josefineenback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0