Sliten

Då va de måndag morgon igen, känns iof som alla andra dagar, börjar morgonen med att använda Mary Kay produkterna, väldigt bra hudvårdsserie! dyrt men är värt de i längden, börjar med en ansiktskrubb som gör rent ansiktet med små korn, som en peeling, den rengör på djupet och ansiktet blir mjukt och rent. Drar på lite av den återfuktande cremen efteråt, så nu känner jag mig lite piggare! :) Kanske borde hoppa in i duschen och göra en inpackning också, men känner att tiden inte räcker till åt det idag, jobba kl 14 - 21 och sen ha djupa samtal med josefine om livets alla mysterier.

Räknar ner dagarna inför kryssningen den 22 okt, ska verkligen bli skönt att få komma ifrån denna håla som kallas Borlänge, ja man BOR verkligen LÄNGE här.. dax att flytta och prova på någon ny stad? Göteborg kanske?

Lillasyster ligger på operationsbordet nu och ska ta bort något i näsan, hon är rädd att doktorerna ska förstora näsan på henne haha, hade vart nått ;)

Tankarna far omkring inne i mitt huvud, det händer så mkt nu, mkt runt omkring mig och inne i mig, vart ska alla tankar ta vägen? Önskar att jag inte vore så rädd för fel svar, då hade jag vågat fråga på en gång istället för att gå runt och tänka och fundera på vad som egentligen hände med oss..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0