Sliiiten med 120 i:n

Sitter äntligen i min underbart sköna soffa!

Har vart en helt gaalen helg med kryssning och utgång på de! Kryssningen va underbar, rolig och crääääizäää!!
Skulle verkligen vilja spola tillbaka tiden och göra om den, om och om igen..
Direkt efter ankomsten till Borlänge så traskade jag hem till Linda för att börja förfesten, gick lite segt eftersom jag druckit i ca 30 timmar, men kom väl igång tillslut :) beställde en taxi till Falun för att skaka rumpa på Åh, men de va fullt där, även på Etage, De sög så jävla mkt, kallt va de också... Tog oss i kragen och gick in på en kareoke bar och sjöng lite :) gjorde det bästa av kvällen åtmindstonde!

Resan hem är en annan femma, dom 2 gäng som snodde våran taxi kan köra upp något i r*ven! och fittan som jobbar på Borlänge taxi kan göra dom sällskap! Till råga på allt så va de fett jääävla kallt att vänta 45 min ¨på den 3 taxin som kom...

Nu blire slappmåndag med chips och dricka! tack och hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0