Roligt..

Min andra blogg bara försvann.. skoj.. så nu har jag skaffat ännu en! åååh förbannad blir jag!
aja, sånt är livet ibland. bara att tacka och ta emot.

Utgång igår, mår hyffsat bra idag, lite små minnesluckor, men annars är allt på topp! :)
Jossie, Lina och Jag gjorde entré på Etage i Falun och kort efter de kom även Julia, Linda och Camilla för att skaka rumpan! Förfesten ägde såklart rum hemma hos Linda :) hade en jätte trevlig ikväll igår!

Idag har man hjälpt mamma att rensa lite papper, arkivera och sortera! Hittade massvis av dikter som hon skrivit, ska skriva ut några här på bloggen så ni kan få ta del av de fina dikterna :) hon borde verkligen ge ut en diktsamling, men hon har inte tid säger hon.. ska nog tipsa någon i smyg ;) hihi
Nej, nu blir de pizza och film med Lillasyster och mamma :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0