Roliga Listan

Snodde denna från Bellas Blogg, verkade rolig, så what the fuck.. :)


Du heter:  Nadia Marie Lucille Cronlöf
Smeknamn: Nagge (av en vän errm) Naffia, Madia, Nabja (gamlingarna på jobbet)

Beroende av: Vänner, Musik, Sömn och Massor Av SKRATT
Vad tror folk om dig? Att jag är en petig tjej, men icke!
Vad får du oftast komplimanger för? Ögonen och håret
Hur imponerar man på dig? Med lite humor och självsäkerhet

Brukar du skratta för dig själv? haha ja, nästan hela tiden
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Utanför // Lina
Var bor du? Borlänge såklart :)
Trivs du där? jajamen!
Har du haft sex idag: Nej, kanske i drömmarnas värld 

Hur svarar du i mobilen: Beror på vem som ringer ;D

Vem ringde du senast?: Josefine
Vad sa den du senast pratade med i telefonen:  "Ska jag gå ut redan?" // Josefine
Brukar du komma i tid: Är alltid i tid, eller lite för tidig
Hur känner du dig nu: Sliten och trött
Vanligaste färg på dina kläder: Svart
Vad tycker du om fötter: Alla har vi sånna, snygga, fula, fina, gulliga.. 
Vad saknar du: Att vara liten och galen!
Hade du en bra kväll igår: ja, de hade jag :)
Favorit dryck på morgonen: Juice :)
När brukar du oftast gå och lägga dig: När jag är trött
Är du blyg: Nej verkligen inte!
Sysslar du med någon idrott: En situps om dagen (sätter sig i sängen) 
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja, är man inte bitter annars?
Har du spytt offentligt: haha ja tyvärr så har man ju de.. 
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Runka, måste se om de är så jävla bra
Är du nöjd med ditt liv: Ja än så länge så är det ju inge fel på de
Är du bortskämd: Absolut INTE, jag föredrar kärlek över pengar och saker
Vad är det värsta du vet: små spindlar och oärlighet.

Har du bra vänner och äkta vänskap: Mina vänner är som bästa som finns!
Du samlar på: En jävla massa ljus!
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa ett hus och resa 
Vill du gifta dig: I framtiden, kanske.
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten eller det som finns till hands.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0