Min Sköna Säng!

Ja, min säng är så super skön! speciellt efter en dag på jobbet.. ojoj.. där händer det mkt må jag säga, allt från att få en bok eller filt i ansiktet till att bli mordhotad med kniv.. är inte riktigt så van vid de där med mordhot.. :P
menmen, sånt är livet ibland!

Direkt efter jobbet så åkte jag med Dilsa och Angelica till donken och klämde cheesburgare och en vatten :) ångrar att jag åk, va inte sådär jättehungrig.. =/ men de va riktigt trevligt :)

Har iaf vågat ta steget att skicka iväg ett sms, ångrade direkt att jag hade skickat de,, vill inte ha svaret känns de som, kanske bara är jag som är negativ nu, men vafan, vad ska jag vara då? aja, hoppas svaret aldrig kommer.. då kan jag bara be han dra åt helvete och sen leva mitt liv, ensam..

Imårrn händer de saker! upp i tid, städa och fixa, träffa lillasyster, åka till kupolen för att leta klänning, kolla på lillasysters lägenhet, dricka kaffe med mamma, ev göra tacos, fixa en sak med Lina.. Ja imårrn HÄNDER DE SAKER!! usch.. orkar inte :P vill sova hela dagen och gömma mig under täcket haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0