Måste Välja..

Har nu kommit till den punkten då jag är tvungen att välja, ska jag gå vidare utan att veta eller ska jag våga fråga dig vad som hände? Är bara så rädd för svaret jag kommer få, vet att jag är fånig som tänker så, men de bara vrider sig i magen när jag tänker på att fråga dig. Vill inte, men måste nog..

Blev väckt av jobbet, men va tvungen att tacka nej till imorgon eftersom jag och lina ska ut på äventyr! Måste även invadera kupolen och hitta på en klänning!! åååh panik! Ska försöka hinna med en Tacokväll med Fia och Erik också för nu är jag så grymt jävla sugen på tacos!! nästan så jag har lust att handla med mig massa ingredienser till jobbet och tillaga det där haha. men så roligt ska inte mina kollegor få ;)

klockan är bara 10.33, tiden kommer att gå så sakta, men kan inte somna om om jag redan blivit väckt =/ attans.

Have a nice day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0