Love

Kärlek finns i så många olika bemärkelser, så många olika känslor och i så många sammanhang, jag känner kärlek till mina vänner, till min familj och till mig själv. Kärleken till sig själv ska vara störst, man ska kunna älska sig själv för den man är, den man va och den man kommer att bli. Jag har svårt att tro på detta, jag har svårt att älska mig själv, alla har vi våra brister, men de är svårt att älska sig själv fullt ut, jag har då svårt med de iaf.
Därför är min kärlek större till andra än till mig själv

Idag har jag hunnit med mkt, vart hem till Madeleine och fikat, vart till kupolen med Sandra och Josefine, shoppat lite, ganska onödiga saker, eller njae.. sånt man behöver helt enkelt ;D  käkat och flängt runt. Ligger för närvarande i sängen och är helt utmattad! är ju ledig, så varför inte nöta lite säng ^^
Imårrn blir de utgång i Falun med Josefine, Lina och Lovisa :D Ska bli as skoj, Koffe ska fixa mitt och jossies hår, kommer bli snyggast i falun haha ;) Kanske att Bellsiboo ska med också, de skulle göra grädden på moset! eller vad de nu heter, hon är så go bella :)

nej. nu blire fortsatt slapp i sängen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0