Lillasyster Blir Stor!

Min underbara lillasyster, inte så liten längre men inte heller så värst stor ska äntligen flytta hemmifrån och testa sina egna vingar. Ska med henne imårrn för att kolla på en lägenhet här i Domnarvet nära mig, det känns faktiskt tryggt att ha henne nära om det skulle hända något, hon är ju alltid välkommen hit :) även fast det skulle vara mitt i natten eller bara för att norpa mackor till frukosten ;) Min lillasyster kommer alltid att vara min lillasyster, hon får aldrig växa upp! ♥

haha Ronja ringde precis..

Ronja - Nu har jag ringt mamma och pappa iaf.. men inte han som har lägenheten, kan inte du ringa, jag vågar inte!

Gulliga lillasyster, du kommer nog aldrig växa upp!


Kommentarer
Postat av: Ghostsinmycloset

Vadå har hon jobb? råd å flytta?

2010-10-06 @ 19:03:56
URL: http://ghostsinmycloset.blogg.se/
Postat av: Nadia

nej, mamma och pappa ska betala för lgh :) blir samma kostnad som att ha henne hemma. och pappa ska ju flytta till säter, och ronja vill ju inte bo där

2010-10-06 @ 22:45:56
URL: http://thinkathought.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0