Jag vet att det löser sig..

Jag vet att det kommer bli bra, du kommer att finnas här fast inte nu idag..
Varför kan jag inte få hålla din hand, smeka din kind och pussa din panna?
Varför är du så feg? Varför bara strunta i allt?
Tankarna virvlar omkring i mitt huvud..

Precis kommit hem från jobbet, vavat ner, då kommer dom, dom där små idiotiska tankarna.. usch varför finns dom? varför kan vi inte veta allt? kanske skulle bli ointressant att leva då, men livet kanske skulle vara enklare, eller? 

Sprungit runt i cirklar på jobbet, ingen som gjorde ett skit så jag gjorde allt själv.. men de höll mig iaf i form uppe i huvudet, vilket kanske va det bästa för mig idag. Tur att man har så underbar arbetskamrater :) dax att gå dit igen imårrn 06.45 - 13.00 och efter det blire hem till Linda för att planera :) åh va roligt det kommer att bli!

Det är tur att det händer så mkt i mitt liv, det håller mig på andra tankar och gör mig sysselsatt så jag slipper DIG i min tankegång..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0