Hard work work..

Jobben strömmar in som de ska de går bra nu! Jobbar så jävla mkt nu, vet inte hur jag ska hinna med allt de andra jag vill göra, måste prioritera tiden lite bättre tror jag :P

Min lediga dag, ja de blev inte så mkt gjort, vaknade, åkte hem till Madeleine vid 5 tiden för att möla i mig bullar och chips.. detta ångrar vi nog båda två tror jag, men ibland ska man få göra sånt också :) bara vräka!

Mina tankar snurrar runt i skallen på mig, jag tänker på många, tänker vad de känner? vad tycker dom om deras liv? är mitt lättare än deras? Finns många omkring mig som jag vill finnas till för, de gör jag också, men vill finnas där för dom mer än vad jag redan gör. Finnas även för dom jag inte är så nära vän med, jag skänker även tankar till dom, dom som har det svårt, svårt med familjen, pojk/flickvän, vänner eller övrig släkt. Hatar att se mina vänner ledsna eller besvikna, men jag vet att det är något som går över tillslut, alla kommer vi att känna smärta, den kommer bara i olika format.. stora som små smärtor, ingen man själv får välja tyvärr =/

>Tillslut så kommer hoppet tillbaka, de gäller bara att se det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0