Give Me Food!

Är så jäcla hungrig, iof så åt jag när jag kom hem inatt kl 03.00.. haha mackaroner och köttfärsröra :) smaskens!
Gårdagen va en bra dag, kvällen va ännu bättre! Hade lite förfest hos Bästa Josefine med Bella, Linda och Lina, sen hämtade vi upp Maria och drog till falun, gick in på Åh för att röjja lite, och de kan man väl säga att vi gjorde :) Riktigt bra musik denna  gång, kanske ännu bättre nästa?
Kvällen slutade i skratt, jossan mådde inte så bra på slutet, för många P2:or antar jag ;) Bella va hjältinnan och stoppade fingrarna i halsen på jossie för att hjälpa henne att må bättre.. detta resulterade inte till något förutom att bella kollar upp och visar fingrarna och säger - Kolla slämmet! HAHAHAHA fan va vi garvade..:)

kvällen slutade bra och det är huvudsaken :) Idag blire en slappdag, vill hitta på något skoj, men vet inte vad =/
Sugen på skräpmat är jag också.. kanske en pizza skulle sitta perfekt? hmm.. tåls att tänka på.. har iaf vart duktig och städat idag, diskat och dammsugit :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0