Ett Udda Men Älskvärt Gäng

Jaha då har man precis kommit hem från en otoligt rolig kväll hos Linda!
Bella, Koffe, Lina, Linda och Jag va samlade, pratade och skrattade en hel del, jösses, ett udda men älskvärt gäng må jag säga :) har aldrig träffat några som är lika roliga som vi! Längtar tills de blir fredag! ÅÅÅÅH JA!

Koffe passade på att visa mig lite filmer som han hade spelat in på sig själv på sin Iphone, haha, åh va jag älskar den killen! han är så klockren, ända ut o fingerspetsarna! :D tänkte visa ett utan klippen han visade mig, har snott den från bellas youtube användare, men den är bara så bäst! Titta och njut! (skratta också såklart)
GLÖM INTE ATT SKRUVA UPP LJUDET!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0