Bröllop!

Då va den stora dagen här! Amanda gifter sig om 2 timmar, kommer vara så fint! Hon kommer vara så fin med sin klänning, när hon går nedför gången och fram till altaret, åh längtar verkligen :D

Kom hem inatt kl 02.40, Firade Josefine som fyllde 20, ojojoj snacka om kväll! Mitt knä hoppade ur led 2 gånger, ont kan jag lova, Josefine dunkade tillbaka de, trots att de redan hade hoppat tillbaka.. :P
Klockan ringde kl 09.30, bara att skutta upp ur sängen och in i duschen, fixade håret, la fram kläderna, satt på ett ansikte och hängde på lite smycken, ja, nu är jag nog klar,,,! Ska klämma i mig något ägg och kaviar innan, smaskens!

Ha en underbar dag, för de tänker jag ha! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0