Sweet Dreams

Då var det lördag igen, har vart dålig på att uppdatera, jag vet.. har jobbat arslet av mig så har inte haft någon lust att beskriva mina dagar.. de dagarna är dagar jag vill glömma,, radera.. usch för jobb.. usch för att få lov att jobba 4 pass på 2 dagar.. inte mänskligt.. borde ha bättre betalt för de man gör..

Men idag är de LÖRDAG och jag är ledig! 1 dag denna vecka och det är idag! Kvällen kommer att bjuda på massa skratt, fniss och säkert en del god dricka att förtära ^^ den glada tjejen maria ska nämligen lämna landet och ta de chill i Brasilien ett tag ;D är jag avis? never ever.. vad kan slå underbara sverige med dess kyla? jaja,, nåväl.. jag är väl avis.. Sen sticker bella till Thailand.. och jag då? jo jag ska jobba.. frysa och jobba.. nämnde jag jobba?

Josefine är i Thailand nu, har de varmt och gött.. dricker drinkar och solar.. jag kanske ska göra samma sak.. blanda mig en grogg och söka upp närmsta solarium.. alltid något!

Nu äre dax att sätta fart! Blåsa håret, fixa frillan, klä på sig och sen vara glaaad :D Kommer bli toppen ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0