People I Love

Har som vanligt jobbat idag, ganska bra eftersom det drar in pengar, så något positivt är det iaf :)
Efter jobbet åkte jag hem till mamma för att invänta hämtning av farmor, åkte till Kupolen för att handla något snyggt som jag ska ha på mig när hon fyller år, ska nämligen på julmiddag då, med show :)
Farmor tyckte att jag hade så slitna skor, så hon frågade om vi inte skulle kolla på de också, jovisst sa jag, bara de inte är allt för dyra skor.. Jo visst, traskade in på Din Sko och farmor gick direkt fram till alla skinnskor, hon greppade tag i ett par och bad mig testa, visst dom va skit snygga, men dom kostade kanske lite väl mkt.. hon kollade allvarligt in i mina ögon och sa - Nadia, 1200 är väl inget för ett par skor med bra kvalitet!??
Jag trodde jag skulle svimma, jag protesterade och svarade - Vet du hur mkt andra saker du kan få för dom där pengarna!? jag ska gå med 1200 på fötterna när jag kan LEVA livet för dom!!
Kanske inte leva livet, men ni fattar poängen..? Jaja.. hon envisades med att köpa dom åt mig, jag har så dåligt samvete.. hatar att ta emot så dyra saker.. Älskade dumma gulliga farmor! ♥ 

Sa precis hejdå åt Josefine, imårrn sticker hon till Thailand och blir borta i.. ja vem vet, går de bra så kanske hon blir borta i någon månad eller 10 ^^ Håller alla tummar och tår för henne, önskar henne all lycka till och ska skänka henne alla glada och positiva tankar jag har varje dag! :) Kommer sakna min lilla tös, en tvärhand hög men med ett stort hjärta gjort av guld! Skulle kunna skriva halva natten, men de skulle inte göra saken bättre, hon åker ändå imårrn, Love You Honey  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0