Missing You Already

Saknar dig redan min älskade vän, kommer sakna dig varje gång jag tittar ut genom mitt fönster.
Vill tvinga dig att stanna kvar, men jag kan inte, vill men kan inte, önskar du ville stanna kvar, inte åka.
Vad finns egentligen i ett annat land som inte finns här? Kommer du sakna oss? Kommer du tillbaka?
Åh vad jag vill ha dig kvar, du kommer att vara så långt bort, i ett annat land, flera hundra mil från mig.

Önskar att vi hann med mer än vad vi gjort, önskar att vi hade rest, gjort något minnesvärt ihop.
Har inte fattat att du ska åka än, vill nog inte inse det heller, det gör för ont.
Kommer nog att fälla en eller flera tårar när vi säger hejdå för sista gången på måndag, kommer se dig försvinna mot tåget, sen är du borta. Du börjar ett annat liv, utan oss, varför måste du åka? :(
Ska försöka se allt positivt, för att det är de du vill att vi ska göra.

Du är en av mina bästa vänner - Jag kommer aldrig glömma dig :) <3

Kommentarer
Postat av: Novembersara ©

Men vännen :( vem är det som har flyttat?

2010-11-30 @ 18:36:52
URL: http://novembersara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0