I Believe In You

Hemma efter den halvdag med älskade vännen josefine :D Åh, kommer sakna henne som saaatan när hon lämnar mig kvar i kalla sverige och beger sig till Thailand på torsdag.. hon lämnar mig ensam och prövar sina vingar, hon ska växa som person och komma hem gladare och mer motiverad till livet!

Josefine..
Josefine, du är en av de vänner jag håller närmast intill mitt hjärta, nästan så jag kan krama om dig med ena handen när jag känner mitt hjärta slå. Du finns alltid med mig, i mitt tänkande, i de jag känner och i djupet av mitt hjärta. vet att jag såg detta komma genom korten jag la för dig, nästan så att jag önskar att jag aldrig la dom, för då hade du inte åkt. Men vet innerst inne att det va meingen, du SKA göra detta, för dig själv! de behöver du vännen :) Kommer alltid att stötta dina beslut, mer eller mindre, kommer aldrig döma dig, de vet du.
Saknaden kommer bli stor i mitt hjärta när du åker på torsdag, fäller en tår när jag skriver denna text till dig, fattar inte hur mkt vänner kan betyda för en, du betyder verkligen mer än alla pengar i hela världen!
Lika bra jag slutar nu innan floderna rinner nedför mina kinder, du vet att jag älskar dig :) ♥

Dax att vandra till lillasyster för att hämta mina saker, lillasyster har blivit stor och flyttat hemmifrån!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0