Happy Birthday!!

Grattis till söta farfar som blev 71 år idag! har vart dit och vräkt i mig massor med mat, hela släkten va samlad, eller njae, nästan hela iaf :) förrätt, varmrätt och 5 min efter de efterrätt.. jösses.. känner mig stor som en flodhäst nu!

har som vanligt jobbat idag, stressigt och mkt att göra, började 6.45 - 15.30, dagen blev så himla lång,, har fått utfört saker jag aldrig någonsin gjort förr.. vill nog inte ens nämna vad de va.. ni kommer nog spy då! garanterat!

Eftersom de är fest i lhg ovanför mig och breve så packar jag väskan och drar hem till mamma, passar på att ta med mitt goda vin, så ett glas vin och lite skitsnack gör min fredag :) och de tycker jag låter underbart!
Imårrn blire ev utgång med underbara vänner :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0