Diiiiiie!

Helvetes dator från underjorden döööö! Åh vad vansinnig jag blir! Den är seg, den gör inte som jag vill och den publicerar inte inlägg jag skrivit! då blir man fan förbannad!

Bowlade igår, vilket jag skrev om men ikke sa nikke, de kom aldrig upp.. Grrr!
Fia och Sara, 2 av mina underbara vänner va och bowlade med mig igår, hade jätteskoj! Jag vann, vilket inte va sp otippat ;D haha självgod? njae.. har lärt mig en del genom mina år ^^ usch va gammal jag kände mig där haha!

Idag är de en slapp dag, vet inte vad jag ska göra, vill ha min lön NU! Nu på en gång! Vill handla, shoppa, spendera pengar och allmänt slöööösa bort dom!

Imårrn blir de mera jobb, pengar rullar in som de ska de går bra nu! :) Fin decemberlön om inte annat!
På lördag blir det en avskedsmiddag för Dilsa som överger mig i sverige och flyttar hem till turkiet.. kommer verkligen att sakna henne =/ usch, vill inte att hon ska flytta.. vill kedja fast henne i min soffa och alltid ha henne här! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0