A New Week!

Jaha, då va de redan måndag! Jobbat, som vanligt, va hem till Madeleine för att titta på hennes lägenhet, en del att fixa till innan det är klart, men de är väl ingen bråska :) hon hinner.
Satt och funderade i hennes soffa, de är något speciellt att flytta, man byter lägenhet, till något nytt, man pysslar och står i innan man får de som man vill. Jag fick massor med ideér, jag vill måla min tv-bänk och mitt vitrinskåp vitt, köpa en vit matta och göra min lägenhet ljusare än vad den redan är. Vill Köpa massor med nya saker, jag vill GÖRA OM! jag vill TRIVAS och känna att jag är hemma, HEMMA. Helst skulle jag kopiera mammas lägenhet och klistra in hos mig, hos mamma är jag hemma, där är jag trygg.

Kallt som satan är de ute, Josefine ligger på stranden och gottar sig, badar i havet och springer omkring i shorts och linne.. medans vi här i sverige köper dunjackor och täckbyxor.. är jag avis.. NÄ INTE ALLS,,
Saknar den lilla skiten hur mkt som helst! men räknar ner dagarna tills den dagen hon står på svensk mark igen! Då jävlar kommer vi att köra en hel helg med party och skvaller! :D

Vad som händer idag? Ja, inte den blekaste! Kanske åka till mamma för att låna bilen och hämta Snobben (Mormors hund) Är lite trevligare med sällskap än att sitta hemma själv i mörkret :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0